Розрахункова робота

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
ІКНІ
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
АСУ

Інформація про роботу

Рік:
2013
Тип роботи:
Розрахункова робота
Предмет:
Операційні системи телекомунікаційних мереж
Група:
КН 2

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра АСУ Звіт З розрахункової роботи з дисципліни: Операційні системи Львів 2013 Код програми: format PE GUI 4.0 entry start include '..\include\win32a.inc' include '..\include\opengl_const.inc' include '..\include\opengl_macros.inc' start: xor ebx,ebx invoke ShowCursor,ebx push ebx push ebx push ebx push ebx invoke GetSystemMetrics,SM_CYSCREEN push eax invoke GetSystemMetrics,ebx push eax fild dword [esp] fidiv dword [esp+4] fstp [ratio] invoke CreateWindowEx,WS_EX_TOPMOST,szClass,szTitle,WS_VISIBLE+WS_POPUP,ebx,ebx invoke GetDC,eax xchg ebp,eax mov [pfd.dwFlags],PFD_DRAW_TO_WINDOW+PFD_SUPPORT_OPENGL+PFD_DOUBLEBUFFER mov [pfd.iPixelType],PFD_TYPE_RGBA mov [pfd.cColorBits],32 mov [pfd.dwLayerMask],PFD_MAIN_PLANE invoke ChoosePixelFormat,ebp,pfd invoke SetPixelFormat,ebp,eax,pfd invoke wglCreateContext,ebp invoke wglMakeCurrent,ebp,eax invoke glEnable,GL_DEPTH_TEST invoke glEnable,GL_LIGHT0 invoke glEnable,GL_LIGHTING invoke glFogi,GL_FOG_MODE,GL_EXP2 invoke glFogfv,GL_FOG_COLOR,fogColor invoke glFogf,GL_FOG_DENSITY,0.50 invoke glFogf,GL_FOG_START,1.0 invoke glFogf,GL_FOG_END,3.0 invoke glHint,GL_FOG_HINT,GL_NICEST invoke glClearColor,0.5,0.5,0.5,1.0 ;включим туман invoke glEnable,GL_FOG invoke glEnable,GL_COLOR_MATERIAL invoke glHint,GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT,GL_NICEST invoke glMatrixMode,GL_PROJECTION glcall gluPerspective,90.0,ratio,0.1,100.0 invoke glMatrixMode,GL_MODELVIEW .draw: invoke GetTickCount cmp eax,[msec] jz .draw mov [msec],eax invoke glClear,GL_COLOR_BUFFER_BIT+GL_DEPTH_BUFFER_BIT invoke glLoadIdentity invoke glTranslatef,ebx,ebx,-4.5 ;====================== Прописка під клавіатуру =================== invoke GetAsyncKeyState,VK_UP test eax,eax jz .UP invoke glRotatef,[theta],1.0,ebx,ebx .UP: invoke GetAsyncKeyState,VK_DOWN test eax,eax jz .DOWN invoke glRotatef,[theta],ebx,1.0,1.0 .DOWN: invoke GetAsyncKeyState,VK_SPACE test eax,eax jz .SPACE invoke glRotatef,[theta],ebx,ebx,1.0 .SPACE: invoke glTranslatef,1.0,-1.0,-1.0;центруем обєкт відносно осі z ;================================================================== ;початок малювання invoke glBegin,GL_QUADS ;нормаль 1-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,1.0,ebx invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,0.4,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,0.2 invoke glVertex3f,1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,1.0 ;нормаль 2-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,ebx,-1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,ebx,0.1,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,-1.0 ;нормаль 3-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,1.0,ebx invoke glColor3f,ebx,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,-1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,1.0,1.0,-1.0 ;нормаль 4-го чотирикутника invoke glNormal3f,ebx,-1.0,ebx invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,ebx,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,1.0 ;нормаль 5-го чотирикутника invoke glNormal3f,1.0,ebx,ebx invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,1.0,1.0,-1.0 invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,1.0,1.0,1.0 invoke glColor3f,ebx,1.0,ebx invoke glVertex3f,1.0,-1.0,1.0 ;нормаль 6-го чотирикутника invoke glNormal3f,-1.0,ebx,ebx invoke glColor3f,ebx,ebx,1.0 invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,-1.0 invoke glColor3f,1.0,ebx,ebx invoke glVertex3f,-1.0,-1.0,1.0 invoke glColor3f,1.0,1.0,ebx invoke glVertex...
Антиботан аватар за замовчуванням

26.04.2014 15:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини